понедельник, 22 декабря 2008 г.

kaktusi

GEARN პროექტის აღწერა
1. პროექტის სახელი: მცენარე კაქტუსი
2. პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: პროექტი ეხება მცენარე კაქტუსს. მოსწავლეები გაეცნობიან კაქტუსის სხვადასხვა ჯიშებს, შეისწავლიან მის მოვლას და განათავსებენ ინფორმატიკის კაბინეტში კომპიუტერთან, ასევე თავიანთ კლასებში. (სკოლაში)
3. პროექტის სრული აღწერა: - მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას კაქტუსის შესახებ, ისწავლიან კაქტუსის დარგვასა და მოვლას, მორწყვას, ყვავილისთვის საჭირო ნოყიერი მიწის მომზადებას. - გაეცნობიან კაქტუსის უამრავ ჯიშებს, ისწავლიან მის გამოყვანას, მოამრავლებენ იმ სახეობებს, რომლებიც უძლებენ საქართველოს კლიმატს და განათავსებენ ოთახსა თუ დერეფანში.
ექნებათ კავშირი სელექციონერებთან, მათი გამოცდილებიდან შეიძენენ ბევრ მათთვის საინტერესო ინფორმაციას.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 14-15 წ. მე-8 – მე-9 კლასები
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 2009 წლის 1 მარტი – 2009 წლის 1 ივნისი
6. პროექტის შასაძლო აქტივობები კლასში: 1)მოსწავლეები ინტერნეტის საშუალებით მოძებნიან კაქტუსის შესახებ მასალებს. 2) ისწავლიან კაქტუსის მოყვანისათვის საჭირო ბუნებრივ პარამეტრებს: ნიადაგის შემცველობა, მორწყვა, ტემპერატურა, დაავადებები და მისი აღმოფხვრა 3) მოპოვებულ ინფორმაციას განათავსებენ ვებ-გვერდზე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: - მოსწავლეებს ეცოდინებათ კაქტუსის მოვლა, ახალი ჯიშების გამოყვანის ტექნოლოგიები. განათავსებენ მათ სკოლაში, ოთახებსა და კალოდორში.
8. სარგებელი სხვებისთვის: გალამაზებული ოთახები და კალიდორი, რომელიც შექმნის სასიამოვნო გარემოს
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: -1) ბოტანიკა 2) ინფორმატიკა – ინტერნეტის საშუალებით ინფორმაციის მოძიება. 3) შრომა – ყვავილების ჩარგვა ქოთნებში.
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: ხობის #2 სახარო სკოლა: მასწავლებელი – იამზე აბრალავა, მოსწავლეები: მარიკა ანთია, ნიკა სერგია.
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ანგელინა საბეკია
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა: anidata@gmail.com 14.პროექტის ფორუმი: http://foro.iearn.org/webx?230@@.1eac57d5
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://kaktusi.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий